فراخوان "پرتره نگاری چهره های سرشناس ایرانی"

"پرتره نگاری چهره های سرشناس ایرانی" رویداد ارزشمند و ماندگاری است كه با هدف پاسداشت شخصیت های معتبر فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ایران از سال ١٣٩٤ خورشیدی فعالیت خویش را آغاز كرده است.

این حركت هنری از آغاز شكل گیری تاكنون، با برگزاری چند دوره ورکشاپ حرفه ای، و آموزش برخی تكنیك های گوناگون و مدرن به جمع كثیری از هنرمندان، موجب پدید آمدن صدها اثر فاخر و كم نظیر با موضوع چهره های سرشناس ملی گردیده كه حاصل آن طی سالهای اخیر در موزه و گالری های معتبر از جمله موزه ی قصر تهران، گالری آریانا و فرهنگسرای نیاوران به نمایش درآمده، است.

راه اندازی این فعالیت هنری ماندگار با سرپرستی و هدایت هیوا پاشائی (عضو پیوسته ی انجمن هنرمندان نقاش ایران و مدرس دانشكده های هنر تهران) و نیز با همکاری جمعی از هنرمندان برجسته و صاحب نظران عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی، تنها با بودجه ی شخصی هنرمندان شركت كننده تامین گردیده است.

پس از برگزاری نمایشگاه "پرتره نگاری مشاهیر موسیقی ایران" و "یكصد چهره ی محبوب سینما تئاتر ایران" این جریان پویای هنری در حال خلق و پدید آوردن آثاری با موضوع "یكصد چهره ی ورزشی ایران" می باشد كه حاصل آن در نمایشگاهی با همین عنوان در نیمه ی دوم سال جاری در یكی از نگارخانه های معتبر شهر تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت همراهی و شركت در این رویداد هنری با شماره تلفن: 77628469 تماس و یا به تلگرام شماره ی 0013106060578 پیام دهند. همچنین به منظور آگاهی در رابطه با نمایشگاههای قبلی و همچنین برنامه های آینده ی این جریان هنری، اكانت های زیر را فالو نموده و به علاقمندان دیگر و دوستان خود عضویت در این صفحات را پیشنهاد نمایند.

Telegram:

@portraits_artworkshops

Instagram:

Iranian_Celebrities_Portraits

logo-samandehi